Usein kysyttyä

 

K: Hukkasin myClub ID:n salasanan. Voitteko lähettää sen minulle?

V: Meillä ei ole salasanoja hallussamme. Käyttäkää sisäänkirjautumisen yhteydessä salasanan palautus -toimintoa.

 

K: Olen hukannut salasanan ja kokeilin jo salasanan palautus -toimintoa. Voi olla, että järjestelmässä on toimimaton sähköpostiosoite. Mitä teen?

V: Olkaa yhteydessä sähköpostitse perttu@espoontapiot.fi. Lisäämme antamasi sähköpostin tiliin ja lähetämme sinulle tilin aktivointilinkin, jonka kautta pääset muuttamaan käyttäjätunnuksen ja salasanan.

 

K: Ilmoitin molemmat lapseni ryhmiin toisen lapseni nimellä. Voitteko korjata tämän niin, että toinen ilmoittautuminen on toisen lapseni nimellä?

V: Perukaa väärät ilmoittautumiset osoitteeseen perttu@espoontapiot.fi ja ilmoittakaa toinen lapsenne uudestaan oikeaan ryhmään. Jos toisella lapsellanne ei ole tiliä, niin luokaa tällainen myClub ID:nne alle.

 

K: Ilmoitin lapseni väärään ryhmään. Voitteko muuttaa ilmoittautumisen ja laskun?

V: Perukaa väärä ilmoittautuminen osoitteeseen perttu@espoontapiot.fi ja ilmoittautukaa oikeaan ryhmään. Poistamme väärän ilmoittautumisen ja tästä tulleen laskun.

 

K: Voinko ilmoittaa lapseni vanhempaan / nuorempaan ryhmään?  

V: Pääsääntöisesti ei voi. Pidämme kiinni ryhmien ikärajoista. Erittäin painavista syistä voi ilmoittautua vanhempaan tai nuorempaan ryhmään. Näitä ovat esim. ohjaajan kehotus, paras kaveri toisessa ryhmässä tai tärkeä kimppakyyti. Ilmoittautuessanne väärän ikäisten ryhmään, pitää tästä ilmoittaa osoitteeseen perttu@espoontapiot.fi.  

 

K: Voiko toimintaa kokeilla, ennen ilmoittautumista?

V: Ilmoittautuminen pitää olla tehtynä ennen harjoituksiin saapumista. Toimintaa voi kokeilla peruutusehtojen mukaisesti. Peruutusehdot löydät kausitiedotteestamme ja verkkosivuiltamme. Peruutusehdot ovat erilaiset riippuen siitä tuletko mukaan kauden alussa vai kesken kauden.